Nuestra aportación a la educación infantil

Pinceladas en el mundo

In CativArte, ContArte on 21/10/2010 at 15:02

Al hablar de literatura infantil, es casi obligado mencionar la ilustración. Encontramos un blog- revista de ilustración en los libros infantiles y juveniles, Pinceladas en el mundo, que consideramos puede ser del interés de las profesionales de la educación infantil, porque en él se recogen y se organizan todo tipo de ilustraciones. Permite hacer búsquedas por ilustradores -incluso por sus nacionalidades-, por asociaciones, editoriales, o de revistas y blogs sobre la ilustración. Permite agrupar las entradas, viendo una antología de ilustraciones del otoño, del Halloween, de Caperucita Roja, gatos, y un sinfín de temas. Creemos que puede dar mucho juego con nuestro alumnado.

Anuncios
  1. Las ilustracines son preciosas y los recortables de halloween además de fantásticos muy oportunos.Gracias

  2. Estimada Marta, ten vostede toda a razón. Sempre poñemos o nome do ilustrador no nome do arquivo para que deste xeito os lectores de pantalla (persoas con discapacidade) poidan lelo. A máis, cando referenciamos un libro, se non poñemos o nome do ilustrador ou ilustradora asegurámonos de que apareza na ligazón. Pero a partir de agora trataremos de ser máis estrictas e rigorosas co traballo dos profesionais da ilustración dos que somos grandes admiradoras e usuarias.
    Por certo, parabéns polos seus traballos que xa coñecíamos, pero non o seu blog. Polo tanto este correo seu cumpriu un dobre obxectivo: facernos unha axeitada chamada de atención sobre un aspecto que estábamos descoidando, e darnos a oportunidade de coñecer un novo e interesante blog. Se nolo permite -referenciando a autoría- nalgunha ocasión empregaremos as súas ilustracións.
    Grazas mil

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: